Dag van vertrek.. - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marijke Poelgeest - WaarBenJij.nu Dag van vertrek.. - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marijke Poelgeest - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek..

Blijf op de hoogte en volg Marijke

09 Maart 2014 | Nederland, Schiphol

Lieve allemaal,

Vandaag is het dan zover, ik stap op het vliegtuig en begin aan mijn grote avontuur. Het begin van mijn reis verloopt al niet vlekkeloos. Ik kwam aan bij de incheckbalie en de vrouw die erachter zat vertelde mij dat ik voor Thailand een visum nodig had of anders een retourticket. Ik had beide niet! Ik had echter op de site van de Thaise ambassade gelezen dat ik beide ook niet nodig zou hebben indien ik Max 30 dagen in Thailand zou verblijven, en nadat een andere man een telefoontje had gepleegd werd dit gelukkig bevestigd. Ook al wist ik dat ik het had uitgezocht, het was toch even zweten! :p

Vervolgens werd mij verteld dat ik hoogstwaarschijnlijk mijn overstap op Moskou zou missen, aangezien we nu al 1:45uur vertraging hadden en ik maar 1:30uur overstap tijd heb.. Maar niet getreurd, mocht dit gebeuren, dan krijg ik wel kosteloos een overnachting op het vliegveld en boeken ze zsm een nieuwe vlucht. Dit zal dan, op zijn vroegst, 12 uur later zijn om 08:40uur ipv 20:40uur. En aangezien je voor Moskou wel een visum nodig hebt, zou ik alleen op het vliegveld in mijn hotel mogen verblijven haha doet me denken aan de film 'The Terminal'! :p

Ik zit nu bij de gate te wachten voordat ik het vliegtuig in mag. Over een half uurtje vlieg ik als het goed is naar Moskou. Ik hou jullie op de hoogte of ik mijn vlucht nog red en anders hoe mijn hotelovernachting was ;)

Iedereen in ieder geval heel erg bedankt voor de lieve foto's/tekstjes/berichtjes! Ik ga jullie missen..

Dikke zoen Xx

  • 10 Maart 2014 - 22:35

    Elly Steennis:

    Hoi Marijke,

    Begint lekker, je reis! Ik hoop voor je dat de reis verder goed verloopt.
    Vlieg je op Bangkok?
    Stink dan niet in de leuke aanbiedingen van tuktuk drivers, ze brengen je allemaal naar een kledingfabriek! Daar moet je natuurlijk van alles laten maken. Doe dat daar niet, vraag rond waar je dat kunt regelen, in zo' n fabriek betaal je veel te veel.
    Ik wens je veel plezier, je ontmoet vast veel leuke mensen in de hostels.

    Groet
    Elly Steennis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijke

Volg hier mijn reis door Zuid-Oost Azië!

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 12153

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 09 Juli 2014

Backpacken door Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: