Birthdayparty @ Koh Samui - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Marijke Poelgeest - WaarBenJij.nu Birthdayparty @ Koh Samui - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Marijke Poelgeest - WaarBenJij.nu

Birthdayparty @ Koh Samui

Blijf op de hoogte en volg Marijke

26 Maart 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Lieve allemaal,

Ik schrijf dit berichtje vanuit de bar van mijn verblijf op Koh Phangan, want ik word zo opgehaald om met de boot verder te reizen naar het laatste eiland dat ik zal bezoeken, Koh Tao.

De afgelopen week heb ik doorgebracht op Koh Samui en Koh Phangan. Vanwege de tijd zal ik later vandaag een verhaaltje schrijven over Koh Phangan. Nu eerst Koh Samui.

Wat een prachtig eiland! Vorige week donderdag werd ik, na een week elkaar niet gezien te hebben, weer herenigd met mijn Spaanse vrienden José en Miguel. We zouden allebei de zaterdag erna weer doorreizen dus dat kwam goed uit. Hadden we mooi 2 dagen om samen te relaxen, bij te kletsen over wat we allemaal hebben meegemaakt de week ervoor, en natuurlijk mijn verjaardag te vieren! :D En dat hebben we goed gevierd haha ;) Miguel had gehoord dat The Ark Beach Bar the place to be was op dit eiland (gelukkig op 10 min loopafstand vanaf ons verblijf) dus we besloten om daar vrijdagavond mijn verjaardag te vieren en we gingen donderdagavond naar een andere openlucht discotheek, The Green Mango (vraag me niet hoe ze op de naam komen haha). Die was discotheek was al ontzettend gaaf, dus we waren erg nieuwsgierig naar The Ark.

De volgende dag behoorlijk brak van het stappen lekker op het strand gelegen en niet echt iets gedaan. In de avond hebben we gezellig gegeten en toen op naar The Ark. En WAUW, dat is echt de meest gave discotheek die ik ooit heb gezien!! :D Echt gigantisch groot, aan het strand, dus je kon lekker met je blote voetjes in het zand dansen :D Overal op het strand aan de zee stonden allemaal lage tafeltjes met kussens eromheen waar je lekker op kon relaxen, verder was er ook nog een heel deel overdekt als je liever niet in het zand wilde dansen, voor ieder wat wils dus! En de muziek stond mega hard, heerlijk! Dus ik heb daar met José en Miguel mijn verjaardag gevierd, heel gaaf! Mij kennende was het natuurlijk niet om 2uur al naar huis haha dus na amper 5 uurtjes geslapen te hebben moesten we de volgende dag alweer uitchenken en onze spullen pakken.. Maar niet voordat we nog een verjaardags/afscheidsontbijt hadden met z'n 3en. José en Miguel zouden daarna namelijk weer terug naar Bangkok gaan en 2 dagen later weer naar huis vliegen. En je raadt het niet, we hebben zelfs een tentje gevonden met cupcakes! :D Toen ik vertelde dat ik jarig was kreeg ik er zelfs een kaarsje in :) Ik dus helemaal happy haha. Vervolgens volgde het afscheid.. Dat is nooit leuk, maar hoort er helaas bij als je aan het reizen bent.. Ik zal de komende maanden nog wel vaker afscheid moeten nemen van mensen die ik ontmoet. Echt heel bijzonder om mee te maken dat je in zo'n korte tijd voor je gevoel zulke hechte vriendschappen opbouwt. Gelukkig is Spanje niet het andere eind van de wereld, dus we komen elkaar vast nog wel een keer tegen :)

Ik moet nu snel naar de boot dus probeer nog wat foto's te plaatsen en jullie horen zsm van me hoe Koh Phangan was!

Dikke kus Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijke

Volg hier mijn reis door Zuid-Oost Azië!

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 12156

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 09 Juli 2014

Backpacken door Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: