Stuck in Moskou..! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Marijke Poelgeest - WaarBenJij.nu Stuck in Moskou..! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Marijke Poelgeest - WaarBenJij.nu

Stuck in Moskou..!

Blijf op de hoogte en volg Marijke

10 Maart 2014 | Rusland, Moskou

Lieve allemaal,

Jaja, alweer een verhaaltje! Dit keer vanuit het Novotel Hotel in Moskou. Ik had gisteren inderdaad mijn aansluiting gemist en de volgende beschikbare vlucht zou pas 24 uur later zijn! Ik vlieg dus vanavond om 20:40 uur lokale tijd (het is hier precies 3 uur later) vanuit Moskou naar Bangkok. In de tussentijd heb ik samen met nog 2 anderen een gratis hotelovernachting gekregen inclusief maaltijden. Enige nadeel is, zoals ik gisteren al zei, dat je een visum nodig hebt om Moskou binnen te komen, hetgeen wij niet hebben, dus we mogen het hotel niet verlaten! Dat wordt dus de hele dag wachten en internetten, vandaar dat ik jullie alweer verblijd met een verhaaltje haha ik heb toch niks beters te doen! :p

Ik voel me wel een beetje Tom Hanks in The Terminal moet ik zeggen. Er zit zelfs een bewaker op de gang die ons in de gaten houdt. Ik denk dat die er standaard zit hoor, er staat namelijk een bordje op zijn bureau met dat dit de 'Aeroflot Wing' is haha dus alle mensen die ooit stranden met Aeroflot komen hier te slapen. Deze man kan echter geen woord Engels. Ik wilde hem net vragen hoe ik de taal van het toetsenbord van Russisch naar Engels kon krijgen, maar toen gebaarde hij naar een papier voor zich met het nummer 75 erop en hij zei iets in de trant van 'receptie'. Hij bedoelde dus dat ik daar maar naartoe moest bellen want hij kan geen Engels hihi :) Wel een beetje overdreven allemaal hoor, want we mogen zelfs niet eens in het restaurant ontbijt/lunchen!

Het hotel is verder prachtig. Ik heb een slaapkamer met 2 mega grote 2persoonsbedden, dus ik moest kiezen in welk bed ik vannacht zou slapen. Wat een dilemma zeg :p Heb verder heerlijk geslapen maar werd om 08:15 uur alweer wakker gemaakt door de roomservice met een ontbijtje! Nou die heb ik mooi op het bureau neergezet en ik ben nog een paar uurtjes verder gaan slapen, het is tenslotte wel vakantie haha ;)

Ik besef nu wel weer hoe lekker het brood is dat we in Nederland hebben! Hier is het niet te vreten haha echt mega droog en zit bijna geen smaak aan. Maar ik mag niet klagen, straks in Azie eet ik gewoon lekker wat noodles als ontbijt :p

Nou ik ga mezelf de komende 6 uur nog maar even vermaken hier in het hotel en dan eindelijk door naar Azie!

Liefs Xx


  • 10 Maart 2014 - 10:03

    Tijn:

    Hai achterlichtje. .. je bent al een ervaring rijker voordat je überhaupt begonnen bent.. leuk om je te volgen.. Have fun and enjoy x

  • 10 Maart 2014 - 10:16

    Linda:

    Ik stuur even een reactie dat ik het verhaal gelezen heb. Nu heb jij ook weer wat te lezen en te doen, als iedereen een reactie schrijft :-) Wat een ervaring al, en dat voor dag 1. Kun je bedenken wat je allemaal nog zalgaan meemaken en schrijven de komende maanden! Hopelijk komt je volgende berichtje vanaf een leuker oord dan je hotelkamer is Rusland... ;-) xxx

  • 10 Maart 2014 - 10:28

    Anita:

    Hai voorlichtje. .., wat een ervaring gelijk! Hostel nog kunnen cancelen? succes nog komende uurtjes en goeie reis alvast!! xxxx

  • 10 Maart 2014 - 11:36

    Jeanette :

    Wel lekker dat je wakker wordt gemaakt met een ontbijtje :)! Tv kanalen zijn waarschijnlijk ook alleen maar Russisch dus daar kan je je tijd ook niet mee doden. Blijf lekker verhalen schrijven, want ik vind het leuk om te lezen. Heb je onze stukjes in je reisdagboek al gelezen? Nah moppie, nog een paar uurtjes en dan heerlijk de zon tegemoet. Goede vlucht straks! Kussie xoxo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijke

Volg hier mijn reis door Zuid-Oost Azië!

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 12167

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 09 Juli 2014

Backpacken door Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: